niedziela, 24 września 2017

W błękitach...

W ramach nadrabiania zaległości - nieduże, czarne kolczyki z labradorytami. Z uwagi na piękno kamienia, specjalnie ograniczyłam się do prostej formy:
labradorite black soutache small earrings
I urocza bransoletka typu cuff (czyli mankietowa, na metalowej bazie). Uwielbiam połączenie tych kolorów - turkusowego, chabrowego i szarego! Jak to dobrze, że solenizantka, która otrzymała tę bransoletkę, także jest fanką błękitów :-)

turquoise soutache cuff bracelet


turquoise soutache cuff bracelet


***

Szkoda, że niebo za oknem nie jest tak błękitne, jak zawartość tego posta... Ostatnio przeważają smutne, deszczowe szarości, chociaż ja tak czekam na naszą piękną, złotą jesień! 
***

Pozdrawiam wszystkich jeszcze tu zaglądających :-)

13 komentarzy:

  1. Świetne kolczyki :) ja nie mogę trafić na dwa (prawie)identyczne labki, żeby umieścić je w kolczykach. Może zbyt czepliwa jestem :) bransoletka też mi się podoba :) niebieski to chyba najbezpieczniejszy kolor na prezent, bo prawie każdy go lubi :) może dlatego, że kojarzy się z niebem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jest niemal niemożliwe znaleźć dwa identyczne labki... A jeśli chodzi o niebieski kolor, to wśród moich znajomych jest kilku nieprzejednanych wrogów tej barwy ;-)

      Usuń
  2. te kamienie dodają im życia, bardzo piękne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolczyki nic więcej im nie potrzeba, kamyki robią całą robotę choć sznureczki pięknie je uzupełniają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko, za miłe słowa :-) też sądzę, że labradoryty grają w tych kolczykach główną rolę

      Usuń
  4. Śliczne zarówno kolczyki jak i bransoletka :) Urok kamieni niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Agnieszko! Cieszę się, że Ci się podobają :-)

      Usuń
  5. Pięknie Agnieszko oprawiłaś te labki :) Skromnie, lecz szalenie elegancko :) A bransoletka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko! O taki efekt właśnie mi chodziło ;-)

      Usuń
  6. Piękna bransoletka nie dziwię się że trafiła w gust solenizantki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu! Samej trudno mi było się z nią rozstać... ;-)

      Usuń
  7. Kocham! <3 I kolczyki, i bransoletkę, idealnie wpasowują się w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...