niedziela, 27 września 2015

Kolczyki indiańskie

Uszyłam te kolczyki dość wcześnie, ale jako że powstały w celach prezentowych, to musiałam poczekać z publikacją ich wizerunku, aż solenizantka je otrzyma. :-)
W Szufladzie ogłoszono wyzwanie "Indiańskie", a moja przyjaciółka od zawsze lubiła takie klimaty, więc nie wahałam się ani chwili i poszłam za inspiracją! Nie chciałam przesadzić z "piórkowatością" kolczyków, bo mogły by wyglądać jak po kolizji z jakimś ptakiem, więc postawiłam na jeden mały pierzasty akcent ;-) Kolorystyka, którą wybrałam, czyli turkus-szary-czerwień to barwy dominujące w biżuterii Indian Navaho - ja zamiast srebra postawiłam na szary sutasz i metalowe elementy. Na pewno nie jest to ostatni biżut w tej stylistyce i niebawem do niej wrócę.

 
 

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-numer-9.html

24 komentarze:

  1. Bardzo fajne :) Nie jestem fanką pierza, więc Twój delikatny akcent tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Ja tak średnio lubię piórka, bardziej symbolicznie... Ale mam kilka naprawdę ładnych i nie zawaham się ich użyć w sutaszu! ;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :-)

      Usuń
  3. Są piękne:) sama chętnie bym takie nosiła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ja też, ale na szczęście kolczyki trafiły w dobre ręce i są kochane ;-) Może jeszcze kiedyś powtórzę ten wzór...

      Usuń
  4. Piękne :) Niech się dobrze noszą i powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że konkurencja nie śpi ;D Ja dopiero co skończyłam swój twór i czeka na sesję, znowu na ostatnią chwilę :) Czerwień z turkusem tworzą całkiem fajny duet, a piórko osobiście też wolę takie niż te prawdziwe. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie mogę się doczekać by zobaczyć, co też przygotowałaś indiańskiego! Że będzie to coś ślicznego, to na bank! ;-)

      Usuń
  6. Śliczne indiańce :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kolczyki! I to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że Ci się podobają.

      Usuń
  8. Kolczyki są śliczne :) Dobrze, że nie przesadziłaś z tą "piórkowatością". Zdecydowanie wolę taką wersję. Naturalne pióra wolę zostawić ich właścicielom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Też nie lubię przesady ani dosłowności. Kiedyś zrobiłam już kolczyki z naturalnymi piórkami, są świetne na lato. Albo na Sylwestra. Więc najpewniej znowu kiedyś upierzę sutasz ;-)

      Usuń
  9. Piękne!!!! Jestem zachwycona Twoimi pracami. Nie masz ochoty się ze mną wymienić? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa! A pewnie, że mogę się na coś z Tobą wymienić! :-) Pozdrawiam również!

      Usuń
  10. Przepiękny ,indiański motyw nadałaś tym kolczykom :)
    Tylko podziwiać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się podobają :-)

      Usuń
  11. Piękne. Zrobić wisiorek z sutaszu to wyzwanie ale dwa takie same kolczyki to mega wyzwanie. Super, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...