poniedziałek, 16 grudnia 2013

Róże w błękicie

Kolejna moja praca, która leżała i leżała, bo jakoś nie potrafiłam się zabrać za jej ukończenie. Brak pomysłu, brak weny twórczej, brak czasu... Wisiorek zrobiłam z poduszki z pięknego jaspisu, kropli i koralików z turkusowego howlitu. Sznurki sutasz, obiegające falami jaspis, są w trzech kolorach: oczywiście turkusowym, jasnym i ciemnym różowym.  Długość wisiorka: 7 cm (razem z kroplą).


Potem uznałam, że wisiorek jest nieco osamotniony i chciałam dorobić mu coś do towarzystwa. Niestety, długo czekał, bo to właśnie ta praca, która trafiła na mój przejściowy okres twórczego niedowładu :)


 

Bransoletkę uszyłam z takich samych materiałów, jak wisiorek. Zapięcie zrobiłam z kulki jadeitu, zaś pasek bransoletki uplotłam ze sznurków sutasz na wzór warkocza.

21 komentarzy:

  1. Ładny wisior i idealnie dobrane kolory ;). A i bransoleta też niczego sobie ;).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, te Twoje zawijaski:-) Ja mam słabość do tych kolorów.Bardzo ladny komplet! Jeśli to nie tajemnica - jakiego sutaszu używasz? Pega zdaje się nie ma takiego turkusu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem - PEGA :) Z chińskiego sutaszu trudno robić małe zawijaski, no i ma mniej kolorów.

      Usuń
  3. Hmmm, to może na moim monitorze ten kolor inaczej wygląda, bo wydaje mi sie, że znam całą paletę Pegi:-) Dzieki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny komplet,gdzie kupujesz takie piękne kamienie?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, o ile dobrze pamiętam, to te jaspisy kupiłam w www.korallo.pl :)

      Usuń
  5. Fantastyczna kolorystyka :) warto było zaczekać, żeby pomysł dojrzał. Efekt końcowy prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszym odruchu powiedziałaby, że róż i turkus to kiepski pomysł, ale zobaczyłam i jestem zachwycona, wszystko z sobą gra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może kiedyś do kompletu doszyję kolczyki, bo zostały mi jeszcze dwie takie jaspisowe poduszki...

      Usuń
  8. Pooglądałam Twoje prace i pozwól, że zostanę u Ciebie, bo przepiękne rzeczy robisz:)
    Dziekuję za udział w mojej zabawie:)
    lubimyprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna bransoletka! Szczerze gratuluję i pomysłu na kolorystykę i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Przy bransoletce się ubawiłam, bo okazało się, że zapomniałam, jak warkocz zrobić ;)

      Usuń
  10. Wspaniałe , kolorystyka urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zestawienie kolorystyczne. Przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Błękity i fiolety to moje ukochane kolorki :)

      Usuń
  12. Dzięki :) Nie każdy lubi takie zestawienia kolorów, ale stwierdziłam,że skoro występuje w naturze, to musi zadziałać i w sutaszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no nie mogę ... Jakie cudeńka! Masz niesamowite pomysły co do formy tych zawijasków i łączenia kolorów. Pięknie wszystko harmonizuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysły zwykle rodzą się już w trakcie szycia, rzadko zaczynam pracę z gotowym planem. Zwykle improwizuję, tak jest najciekawiej :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...