niedziela, 22 kwietnia 2018

Turkusowe marzenie

Od dawna miałam ogromną ochotę uszyć sobie coś turkusowego albo zielonego! Kocham te kolory, szczególnie wiosną i latem wyglądają wyjątkowo dobrze na opalonej skórze. 

Uszyłam więc naszyjnik i kolczyki (o nich innym razem), co zajęło mi jakieś 4 miesiące... Miałam w międzyczasie przestój twórczy, więc trochę mi zeszło. ;-)

Powstał średniej wielkości, asymetryczny naszyjnik, którego sercem jest piękny kaboszon agatu:

soutache nacklace turquoise green naszyjnik sutasz turkus zieleń

soutache nacklace turquoise green naszyjnik sutasz turkus zieleń

P.S. Byłam dziś na Giełdzie Minerałów i Biżuterii i upolowałam to:


Kwarc z turmalinem, matowe agaty, piryty i główne gwiazdy - amonity (na kolczyki!) i orthocerasy, które po kilkudziesięciu milionach lat skończą w jakimś wisiorku ;-)

9 komentarzy:

  1. Prześliczny naszyjnik, świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik bomba, super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szewc bez butów chodzi, a Ty Agnieszko w pięknym naszyjniku. Cudne kolorki 😍 Nie mogę się doczekać tych Twoich, szarych zdobyczy giełdowych oprawionych w sutasz. Na pewno będzie co podziwiać 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny! Jestem zachwycona i zauroczona, chociaż zieleń nie należy do moich ulubionych kolorów ;) Ty jednak pięknie ją ujarzmiłaś! Ogromnie zazdroszczę zdobyczy i nie mogę się doczekać, co z nich powstanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wonderful necklace looking sooo sweat this information is very useful for me and you are doing amazing work keep it up. office.com/setup

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...