czwartek, 8 czerwca 2017

Wracam!

Witam po długiej nieobecności :-) 
Wbrew pozorom nie zaprzestałam swojego sutaszowego procederu - po prostu musiałam na jakiś czas odpocząć od blogowania. Nie obiecuję, że będę publikować kolejne posty z jakąś wstrząsającą regularnością, ale już chyba na tak długo bloga nie porzucę (prócz przerwy na urlop, bo jadę do głuszy, poza cywilizację :-D ).

Tymczasem postaram się trochę zrehabilitować i pokazać Wam, co porabiałam ciekawego przez ten czas. Na pierwszy ogień - czerwony (ogniście ;-)) sutaszowy naszyjnik z suwakami zwiniętymi w ślimaczki. 

red soutache necklace zipper

red soutache necklace zipper

red soutache necklace zipper
Jak Wam się podoba? Na jaką okazję byście go założyły? :-) 

***

A na deser - wszystkie trzy "suwakowce" razem, na rodzinnym zdjęciu (każdy inny, ale matkę miały tę samą, zapewniam!):


22 komentarze:

  1. Piękny ciekawy projekt :) bardzo mi się podoba! Ja jestem na tyle walnięta, że takie rzeczy noszę do jeansow, trampek i białych T-shirtow, a żeby było "eleganciej" na wierzch zarzucam marynarkę ;) za rzadko gdzieś wychodzę żeby trzymać takie cuda na okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Też zakładam fantazyjną biżuterię do codziennych stylizacji :-) Nie ma co czekać na wielki bal! A ten naszyjnik założyłabym do białej koszuli i granatowych jeansów... Bo czemu nie? ;-)

      Usuń
  2. bardzo fajne prace - zawsze mnie ciekawiło jak toto się ten zamek da zwinąć tak ściśle - no chyba że to są jakieś specjalne zamki do wyrobu biżuterii? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Agnieszko, że wróciłaś :) Brakowało mi Twoich prac :) Naszyjnik czerwony przepiękny, czarny cudny a bransoletka.. zabrakło mi epitetów... wiem, boska ;) Oj, nosiłabym ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko! :-) Moje kolejne prace nie będą aż tak duże i ogniste, ale mam nadzieję, że też Ci się spodobają...

      Usuń
  4. piekne, bardzo się cieszę, że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę nie próżnowałaś, podziwiam jak zawsze piękną pracę :) Zazdroszczę wytrwałości do tak dużych projektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę próżnowałam... Wkręciłam się w nieco inny gatunek biżuterii, ale to w kolejnym poście ;-)

      Usuń
  6. Cudowne rzeczy tworzysz. podziwiam! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :-) Pozdrawiam również!

      Usuń
  7. Dzięki, Basiu! Naszyjnik już nie jest w mojej kolekcji, gdyż stanowił prezent urodzinowy i zdobi inną kobietę... PS. Też się cieszę, że jestem! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biała koszula, dżinsy, marynarka i czerwone szpilki + czerwona pomadka i paznokcie jeśli o mnie chodzi ;) Uwielbiam Twoje suwakowe prace, a ten czerwony naszyjnik wyrasta na mojego ulubieńca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa! :-* A co do stylizacji - miałam dokładnie taką samą wizję! :-D

      Usuń
  10. Nieziemski jest :) fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, ognisty, mega wyrazisty :) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...