czwartek, 2 października 2014

Rezultaty mojej pierwszej wymianki

Całe wieki temu, kiedy za oknem prażyło słoneczko i temperatura nie schodziła poniżej 30 st.C, umówiłam się z Dorotą, władczynią bloga czarymarydori.blogspot.com, na biżuteryjną wymiankę.... Od dawna byłam zafascynowana jej dziełami z zamków błyskawicznych i filcowanej wełny, i po prostu nie mogłam przepuścić takiej okazji! Dostałam od Niej piękną, spersonalizowaną kolorami i kształtem kolię. Z kolei ode mnie do niej powędrował sutaszowy komplecik - naszyjnik i bransoletka, oczywiście z moim "sieczkowym podpisem" ;) Kolory piękne, kojarzące mi się z rajskim ptakiem, to wybór D. Bransoletkę zdecydowałam się umieścić w otwartej, posrebrzanej bazie z sitkiem


  

  


A oto, co ja otrzymałam w zamian:



Widać jak na dłoni, że lubujemy się w tych samych zestawieniach kolorystycznych ;) Zapraszam TUTAJ , gdzie znajdziecie więcej - o wiele lepszych! - zdjęć tej cudnej kolii. Jest przepiękna, bardzo starannie wykonana i wywołuje powszechne zachwyty i zazdrosne spojrzenia u innych kobiet :) Zapraszam Was serdecznie do podziwiania blogu i prac Doroty!

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dorota robi piękne rzeczy, a ja lubię dostawać prezenty o każdej porze roku ;)

      Usuń
  2. Wspaniałą wymianę sobie zafundowałyście - piękne prace, energetyczne kolory i mistrzowskie wykonanie. Lecę patrzeć dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dobrałyśmy się pod względem upodobań kolorystycznych, a dalej to już poszło... Zapraszam, zapraszam w me skromne progi! Warto także poszperać na blogu CzaryMaryDori :)

      Usuń
  3. cudowna wymianka i takie piękne rzeczy stworzyłyście, że napatrzeć się ciężko :)! cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała biżuteria, kolorki są obłędne, świetna wymianka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To są właśnie te kolory, które najprzyjemniej mi się szyje!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą! Nawet mi było trochę żal się z nim rozstawać, ale wiem, że trafił w dobre ręce :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A widzisz, zgadałyśmy się w sumie przypadkiem... Jednak zacieśnianie blogowych znajomości może być super-przyjemne i dawać piękne owoce :)

      Usuń
  7. Piękna wymianka, tylko pozazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja zawsze z podziwem patrzę na Twoje prace.

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...