sobota, 21 czerwca 2014

Sutaszowa Orchidea

Wisiorek, który kolorystyką przypomina mi storczyki :) A innym osobom kwiaty bzu..
W centrum umieściłam piękny, fasetowany agat w głębokim, fioletowym odcieniu. Towarzyszą mu dwie jadeitowe kulki, a całość okala drobna sieczka z ametystów i różowego kwarcu. Do wykończenia użyłam koralików toho. Sznurek sutasz ma delikatną, jasnoróżową barwę. Tył wisiorka zabezpieczyłam sztuczną skórką w jagodowym odcieniu. 








Nie wiem dlaczego to, co w moim aparacie (mimo, iż kiepski jest raczej) i programie do obróbki zdjęć prezentowało się jako BIAŁE tło, tutaj, na bloggerze, wygląda na szaro-fioletowe... Chochliki jakieś??






To jest już trzecia moja praca (po dwóch bransoletkach) z minerałami w formie nieregularnej sieczki. Z absolutną pewnością będą kolejne, gdyż czekam na dostawę wielu podobnych cudowności :)


18 komentarzy:

  1. Piękne wykonanie, kolory rewelacyjne. Prześliczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolory są w miarę dobrze oddane, brak na zdjęciu tylko tego skrzenia się ametystów w promieniach słońca :)

      Usuń
  2. Piękne kolory i rewelacyjnie wykonane!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, te kolorki to się aż do mnie uśmiechają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wisiorek uśmiecha się do wszystkich pań, które spotykam ;)

      Usuń
  4. Ale cudo, wszystko jest w nim idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Natchnęły mnie Twoje przepiękne broszki! Nie potrafię koralikować, na razie nie mam zamiaru się tego uczyć, więc zmodyfikowałam doszywanie sieczki - z beadingu do sutaszu :)

      Usuń
  5. Sutasz jest bardzo fajną techniką, ale boje się, że jak raz spróbuję, to już mnie nie odciągną :D
    Ta praca jest fenomenalna, kamień w takiej oprawie wygląda fantastycznie (czy bardziej fantazyjnie :) )
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na dawkę quillingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, widziałam Twoje quillingowe dzieła, widziałam... Są fenomenalne!!! :)

      Usuń
  6. Powiem krótko. Piękna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wkrótce następne w podobnym stylu :)

      Usuń
  7. Świetny wisior, bardzo fajna, oryginalna forma, no i te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wisior już podbił serca koleżanek, które dopraszają się jego sklonowania ;)

      Usuń
  8. Muszę Ci powiedzieć, ze nie każdy sutasz lubię, ale twój mnie zachwyca, jest taki wysmakowany i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! To wielki komplement, biorąc pod uwagę mnogość super-zdolnych sutaszystek :)

      Usuń
  9. To nie mój kolor, ale mimo to mi się podoba, bo fiolet jest rozjaśniony przez dodatki.
    Ja też nie przepadam za sutaszem, ale Twój jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sutasz sutaszowi nie równy - każda szyjąca odciska na nim ślad swojej osobowości, to bardzo twórcza i dająca wiele możliwości metoda. I to jest właśnie w niej fajne :) Cieszę się, że mój sutasz Ci się podoba.

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...