niedziela, 14 lipca 2013

Kolczyki paua

W czasie urlopowania udało mi się ukończyć i zrobić kilka fajnych rzeczy, oto jedna z nich:





Kolczyki, w których gwiazdą jest muszla paua (abalone), rola drugoplanowa należy do hematytów - tęczowych i zwykłych. Do tego fioletowe, lekko perłowe koraliki oraz czarne, fasetowane koraliki szklane w kształcie oponek.
Długość całkowita: 7,5 cm  
Takie kolczyki chodziły za mną już od dawna, w zasadzie odkąd natrafiłam na muszle abalone.
Na pewno zrobię jeszcze coś z tymi cudeńkami, bo uwielbiam takie kolory ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...