niedziela, 27 listopada 2016

Kruk

Kto obserwuje moją twórczość, ten wie, że dość często szyję nieco mroczny sutasz. Cóż, taka potrzeba i inspiracja mnie napada i trzeba dać jej ujście... 
W mojej szufladzie już od dawna leżał ciekawy plaster pirytu oraz niezwykle ładne skrzydło - aż się prosiły o ubranie ich w czerń. Wisior, spontanicznie nazwany "Krukiem", wykończyłam jednymi z moich ulubionych koralików Toho - nickel. 

black soutache pendant with pyrite
  
black soutache pendant with pyrite

black soutache pendant with pyrite
 
black soutache pendant with pyrite

A skoro u mnie mrocznych inspiracji dostatek, zgłaszam także i tę pracę, pełną ciemności i skrzenia, do wyzwania Szuflady pt. "Ciemno wszędzie":


15 komentarzy:

  1. Jak zwykle Agnieszko zaskakujesz wspaniałym wykonaniem, prześliczny wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wisior :) Piryt pięknie się prezentuje w tej Twojej mroczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pierwszy raz sutaszowałam kaboszon z pirytu i chętnie to kiedyś powtórzę, o ile tylko znajdę takowy... Cieszę się, że już wróciłaś! :)

      Usuń
  3. Piękny, bardzo klimatyczny:)
    Powodzenia w wyzwaniu;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wisior :) oprócz mrocznych klimatów dopatrywalabym się w nim też pewnej nuty elegancji, którą niewątpliwie posiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Owszem, to taka elegancja w mrocznym wydaniu, trochę surowa i z pazurem ;-)

      Usuń
    2. Dziękuję, Basiu! Z kłem, powiadasz...? Nieszablonowo :-) Każdy widzi co innego i za to właśnie lubię sutasz :-)

      Usuń
  5. Wygrana , albo conajmniej wyróżnienie za to cudo musi być ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) mnóstwo pięknych prac zgłoszono tym razem...

      Usuń
  6. Ojacię...! Uwielbiam Twoje mroczne prace i w ogóle taką biżuterię. Szalenie pasuje do mojego wewnętrznego mroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że moje prace nadal Ci się podobają! A ta mrocznostka (mroczna drobnostka) jest akurat dość skromna i prosta, biorąc pod uwagę moje dotychczasowe dokonania ;-)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...