niedziela, 27 września 2015

Oliwkowe kolczyki

Nie mogłam opuścić kolejnego wyzwania u Danutki, nawet, jeśli dopiszę się do niego na ostatnią chwilę :-) W tym miesiącu D. wymyśliła sobie oliwki. Lubię bardzo. Zielone oliwki pływające w kieliszku z Martini to moje ulubione danie! A czarne oliwki - oczywiście w sałatce grackiej (Martini może być osobno). Do ich kolorystyki nawiązują te kolczyki:

 


 Jeśli chodzi o moje upodobania kolorystyczne, a nie kulinarne - raczej nie noszę ubrań w odcieniu oliwkowej zieleni, a już na pewno nie blisko twarzy. Zieleń tak, jak najbardziej, ale nie ta jej odmiana. W dodatkach może być.


47 komentarzy:

  1. Śliczne, bardzo ładny wzór. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tymi kolczykami to już w ogóle mnie kupiłaś! Nie wiem co bardziej mi się podoba- forma czy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że Ci się podobają! Wzór był dość spontaniczny, jakoś tak sam się narzucił ;-)

      Usuń
  3. Piękne :) Skojarzyły mi się z jakąś królową lub księżniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Mnie ta kolorystyka kojarzy się bardziej "militarnie", dlatego przełamałam ją bardziej wyszukanym wzorem ;-)

      Usuń
  4. Przepiękne:) podziwiam technikę, ale sama chyba nie mam do niej daru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Za to masz dar do tworzenia pięknych rzeczy z papieru... ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Śliczne bardzo eleganckie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kolczyki. Podziwiam zdolności, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i elementy kolorystycznie bardzo dobrane .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Zdecydowanie bardziej wolałam opcję kolorystyczną oliwki z czarnym, niż z żółtym :-)

      Usuń
  8. Przepięknie się prezentują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkowicie się z Tobą zgadzam w kwestii upodobań oliwkowo-kulinarnych :-)
    Kolczyki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne! Piękne te oliwkowe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mistrzowskie wyczyny! Podziwiam!
    Tej techniki jeszcze nie zgłębiłam i bardzo żałuję.
    Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Zachęcam Cię do zmierzenia się z sutaszem - to nie jest aż tak trudne, na jakie wygląda. Wymaga tylko pokładów cierpliwości i mnóstwa treningów ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Jak zwykle przecudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się moje prace :-) Pozdrawiam również!

      Usuń
  13. Aga jak dla mnie to są cudne,ale ja uwielbiam ten kolor ,szczególnie wszystkie khakowe odcienie.
    Kolczyki wyszły ślicznie ,ale przecież u Ciebie inne nie wychodzą .
    Pozdrówka :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danutko za miłe słowa :-) Cieszę się, że podobają Ci się moje sutaszyska!

      Usuń
  14. Agnieszko cudne kolczyki i nawet ich kolor mi nie przeszkadza:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i bardzo eleganckie kolczyki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Khaki/oliwka to raczej nie są klasycznie eleganckie kolory... ;-)

      Usuń
  16. Są przepiękne! Cudnie dobrałaś kolory. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dobór kolorów to raczej "wina" Danutki - ona ułożyła paletę wyzwaniową ;-)

      Usuń
  17. Prześliczne te kolczyki - robia niesamowite wrażenie i kształtem i doborem kolorów. I to super wpasowanie kwadratów - rewelacja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Te kwadraty jakoś same tam się wpasowały, widocznie musiały tam być ;-)

      Usuń
  18. Bardzo ładne, takie eleganckie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oliwkowe cudo - to dla mnie wspomnienie wakacji w Grecji. Ślicznie dobrane elementy pięknie układają się w całość. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...