piątek, 4 lipca 2014

Król Karol kupił królowej Karolinie... koralowy wisiorek sutasz :)

A u mnie nadal królują sutasze łączone z sieczką wszelkich minerałów :) I mimo, że czerwieni nie noszę, to tym razem nie potrafiłam się oprzeć urokom koralowca! A jak szaleć, to szaleć - zastosowałam koral w zwielokrotnionej dawce - jako monetkę w środku, nieregularną sieczkę wokół oraz dodatki w postaci kulki i oliwki u dołu wisiorka. Reszta to koraliki preciosa oraz toho. Żeby jednak nieco złagodzić mój dyskomfort kolorystyczny, dodałam do czerwieni i złagodziłam ją sporą dawką szarości. Tył wisiorka podkleiłam miękką, sztuczną czerwoną skórką, dzięki czemu jest bardzo przyjemny w noszeniu :)









23 komentarze:

  1. Sutasz i sieczka to zdecydowanie trafiony pomysł, a czerwień z szarością wręcz uwielbiam. Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoje cudne broszki były dla mnie inspiracją do włączenia podobnych elementów do mojego sutaszowania.

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jak mi miło :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niektórzy mówią, że przypomina smakowite porzeczki ;)

      Usuń
  3. Laa to polaczenie kolorow jest zdecydowanie na tak mimo ze czerwien to nie moj kolor. Cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No mój Ci on też nie jest, przynajmniej jeśli chodzi o ubrania. Czerwona biżuteria to co innego ;)

      Usuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem :) pięknie to razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny!!!
    Ta koralowa czerwień z szarością, a do tego "oprószony" szczypta sieczki. Cudowny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię takie kontrastowe zestawienia kolorów, które wydobywają z siebie to, co najlepsze.

      Usuń
  6. W takim wisiorze zdecydowanie jest się królową. :D Coś przepięknego! Zapraszam po odbiór wyróżnienia i dziękuję za odwiedziny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Wyróżnienia są przemiła, ale nie bawię się - z zasady - w żadne łańcuszki, nawet tak sympatyczne. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Wisio przecudny! Dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktycznie prezentuje się ładnie, a na "małej czarnej" wygląda obłędnie ;)

      Usuń
  8. Piękny wisior w moich kolorach - bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No właśnie czerwień nie jest za bardzo "moim" kolorem, ale się przełamałam, bo w tym koralowcu po prostu "coś" było, musiałam dać mu sutaszowe życie :)

      Usuń
  9. Wspaniały wisior :) fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem z niego bardzo zadowolona, choć to nie moje ulubione kolory :)

      Usuń
  10. Jestem w podróży i buszuję po blogach i aż mnie zatkało gdy zobaczyłam ten wisiorek. Ale cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niedawno całkiem podobny wisior, tylko turkusowo-beżowy, można było u mnie wygrać :) Więc pewnie ten wzór się jeszcze tu pojawi...

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...