sobota, 26 października 2013

Królewna Śnieżka

Kolczyki dla A., które już baaardzo długo na nią czekają i się doczekać nie mogą ;)
Uszyte z dwóch kolorów sznurka sutasz: czerwonego jak krew i białego jak śnieg (stąd ich wdzięczne miano kolczyków Królewny Śnieżki...). Do ich wykonania użyłam owalnych, czerwonych howlitów oraz koralowca, a także koralików toho (przezroczystych oraz - oczywiście, bo jakże by inaczej - czerwonych). 
Długość: 5,5 cm


Ostatnio w ogóle coś na czerwień mam apetyt, więc pewnie wkrótce pojawi się jakiś drobiazg w tym apetycznym kolorku. Chociażby zaczęty na wczorajszych, prowadzonych przeze mnie, warsztatach...


red-white soutache earrings

red-white soutache earrings
   
red-white soutache earrings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...