środa, 7 sierpnia 2013

Atrament i hematyty

Przez jakiś czas nie będę publikowała zdjęć moich nowych prac, gdyż na kilka najbliższych tygodni utraciłam dostęp do aparatu :-( (poza tym, przy panujących obecnie afrykańskich upałach i tak nie chce mi się szyć niczego nowego....) Dlatego na razie zamieszczam fotkę jednych z moich pierwszych kolczyków, kiedy parałam się sutaszem od ledwie miesiąca:

Te asymetryczne kolczyki z hematytami mają oryginalny, niepowtarzalny kształt. Sznurek sutasz w kolorze atramentowym dominuje nad jasnoszarym (w tym plecionym), niemal srebrzystym. 
Długość: ok. 5 cm


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...