poniedziałek, 29 lipca 2013

Letnia inspiracja

Wibrujące pozytywną energią kolczyki w trzech żywych kolorach: słonecznym żółtym, fioletowym oraz zielonym. Duża, fioletowa monetka, stanowiąca ich główny element, to howlit. Pozostałe to: zielony jadeit w górnej części kolczyków, małe jadeitowe kuleczki w kolorze fuksji, małe akrylowe koraliki w odcieniach fioletu raz koraliki toho w 3 wiodących kolorach.
Długość kolczyków: ok. 7,5 cm


Z rozpędu zaczęłam też szyć bransoletkę (lub wisior, jeszcze nie jestem przekonana), ale brakło mi weny na wykończenie jej... Może wkrótce zaktualizuję to zdjęcie:



I jako ciekawostka...:
Inspirację kolorystyczną zawdzięczam mojemu Sierściuchowi :-) Poszukiwania (krótkie) zaginionego kocurka ujawniły jego kryjówkę, ulubioną w upalne dni - ułożył się mianowicie przy kępie lawendy...:


...a obok lawendy wyłapałam taki oto ciekawy kolaż barw : fioletowo-żółto-zielony:

                                         Jednak Natura jest najlepszym źródłem inspiracji :-)

2 komentarze:

  1. Śliczne;). Uwagę przykuwa połączenie intensywnej żółci z fioletem ;).
    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...